17 Augusti 2011

Hellu!
Igår fick jag besked om att jag fått mitt visum till Kanada dvs dom kan nu boka min flygbiljett! Känns helt overkligt att jag åker om mindre än en vecka! Det går verkligen inte att föreställa sig att man inte kommer träffa sina vänner eller sin familj under ett helt år, att bo med, än så länge, främlingar, gå i en skola med ett språk man inte förstår i en stad man aldrig ens hört talas om. Men jag är taggad till tusen! Det kommer bli så jäkla grymt! :D
Ringde mormor i morse och berätta att mitt avresedatum har ändrats så nu ska vi träffas på Fredag och äta lunch, fika tillsammans och säga hejdå för ett år. Och ikväll ska jag till Farmor på inflyttningsmiddag med kusinerna och även där säga hejdå. Hela veckan är jag helt uppbokad överallt med alla, imorn ska jag till IKEA med Hedvig, Saga, Edith (Astrid:p) och kanske Malin och sitta där och fika och ha kul :)
Började packa lite smått idag, ta upp vintergrejer från källaren, ta fram kläder och prylar jag vet att jag inte behöver under veckan och la allt i högar på ett bord, ska gå igenom det lite mer när mamma kommer hem. 
Bild från i sommar

Nu ska jag fixa med en present :)) Hejdåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: