22 Augusti 2011

Hej!
Usch vad jag har gråtit idag och mamma också för den delen... Hela dagen har jag bara umgåtts en massa med henne! Först gick vi och träna, sen lunch och strosade runt som turister i gamla stan. Efter det åkte vi hem och då hade vi köpt med oss kardemummabullar från valhallabageriet (dregelvarning:P~~~) och satt å åt å drack te tillsammans. Fick en "goodbye present" också vid middan som beståd av en presentpåse proppfylld med massa fina saker. Fick en kalender med bilder som bl.a jag tagit och med bilder på familjen och kompisar, den va verkligen jättefin! Fick en kortlek, lite godis, tre olika sorters te, näsdukar (kommer gråta som bara den imorn) och en kylskåpsmagnet med stockholmsmotiv. Jag fick ett gossedjur, en bok om kanada och pengar, tror inte jag glömde något..
Nu sitter jag och väntar på att fredrik ska komma hem, vi ska typ baka en kladdkaka, försöka slå vårt rekord (4.57!) kolla på vänner och allmänt mys sådär. Kanske dygnar, ska upp klockan 3 i alla fall så spelar inte så stor roll men det kanske är skönt att sova några timmar innan man ska flyga över atlanten... 


Packad å klar...

Vet inte riktigt vad jag ska göra för att fördriva tiden just nu... får hitta på nåt :)
Justja! GRATTIS NICOLE! Hoppas du hade en jättebra födelsedag :D<3
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: