Chai Latte

Igår var det ju lagom fint väder och inte speciellt varmt heller så jag bestämde mig för att göra en hemmalagad chai latte. Palla spendera 35kr varje gång man blir sugen på det när man lika väl kan göra en (nästan) lika god hemma!
Jag blanda bara ihop lite kardemumma, socker, kanel och svart te och silar det med varmt vatten. Sen är ungefär 2/3 skummad mjölk.
Tyckte den här låten passa in med rubriken. Den får mig att tänka på två underbara tjejer och ett par jättemysiga dagar. Jag och Cornelia var på Nicole's landställe och en kväll hade vi massagetåg och då spela vi den här låten, saknar dom så mycket!<3

Kommentarer
Postat av: nicole

åhee flicka! C': and i knew that chai latte ment that kattis loved me too!

2011-08-15 @ 15:28:35
Postat av: Katarina

toho Nicole you know I do!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: