Överraskningskalas!

Jag ändrade mig, jag berättar nu istället. Imorn kommer jag inte ha tid, ska bara vara med familjen hela dagen och chilla.. *snyft...* Men så här var det, Effie, Ellinor och Cornelia kom till mig runt tre och då fixade vi tårta, blåste upp ballonger och dekorerade hela köket sen kom Nicole till mig troende att vi skulle fika tillsammans men då hoppade alla ut bakom en dörr och skrek "Surprise!" Hon blev såå glad! :D Det blev verkligen lyckat! Senare på kvällen hade vi en massa tårta över så då gick vi ut på gatan och gav ut till främlingar på Karlaplan, jag blev jätteförvånad över hur snälla stockholmare är, dom tyckte vi var jättegulliga och snälla, trots att någon frågade om de var förgiftade och en annan trodde det var hashkakor :p
Började med förberedelserna

Jag blåste upp och Ellinor knöt ihop

Va tvungna och bestämma hur vi skulle överraska, det tog ett tag :p

Gullunge!

Presentöppning!

Haha roade oss med photobooth!

Vår fina daim-maräng-grädd-tårta

Vi gick ut och gav folk tårta :)

Äckligt värre :s

Nu ska jag sova, ska upp halv tidigt imorn och gå och träna, tro det eller ej! :P
Gonatt igen :)


Kommentarer
Postat av: Effie

Åååh Katarina, saknar dig!

2011-08-25 @ 18:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: