Pannkakor

Tjena Mors!
Idag var jag och klippte mig på "morgonen" (kl.12) Tyckte det blev rätt bra i alla fall, klippte runt 7 cm så lite längre än valigt, sen gick jag runt på stan en stund, försökte överlista hm men faila. Köpte nämligen en skjorta där men sen 11 dagar senare lämnade jag tillbaka den och då kunde jag inte få pengarna tillbaka utan fick ett tillgodo kort så då försökte jag lämna tillbaka toppen jag köpte för tillgodokortet men då fick jag bara ett nytt kort -.- Jaja men det går alltid att hitta fina saker på hm :)
När jag väl kom hem var jag vrålhungrig så fixade en massa pannkakor till mig och Fredrik. Det blev mängder över så nu har jag frukost, lunch och middag klar tills imorn.
Jag var inte bra på att steka...
mmm..
Socker, Nutellla och drottningsylt. Det var inte så gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: