"This is goodbye but I'll take you with me, you'll always be with me"

Hejj, jag kom precis hem från Olivia. Vi var ett gäng där som kolla på film och allmänt chilla. Det var kul och träffa vissa igen fast dom flesta hade jag redan träffat men ändå.. Men när kvällen närmade sig sitt slut blev det dags för mig och Saga att säga hej då, för sista gången på ett år. Fatta om det var jobbigt! Hon är min bästa vän, den jag delar allt med, som jag smsar när jag har tråkigt eller den jag bara allmänt flummar runt med i korridåren i skolan. Båda grät som bara den, jag så att jag inte kunde andas. Usch det är ju helt overkligt, det kommer bli så tomt utan henne... Elias trösta mig i alla fall efter att hon gick. Men sen skulle jag ju säga hej då till honom också, stod typ och bara krama varan i 20 minuter på Karlaplan. Gud vad jag kommer att sakna dom två!<3
Nu ska jag nog i alla fall sova, ska ju upp tidigt imorn :)
Kommer sakna dig helt galet! Krambanan <3 Babelsin

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: