Ung 08

Igår kväll var jag på Ung 08 med en massa fina människor och gick runt och kolla på allt och så avslutade vi med att kolla på en koncert. Det var en tjej som hette Eli som uppträdde och det var Effie's kusin som dansade och hade fixat koreografin till två av låtarna som hon uppträdde. Numret var helt galet bra!
Här kommer massa bilder från dagen. 
Världens finaste! Effie, Nicole och Ellinor.

Gustaf, Jonas och Saga var också med..

Jonas, Jag och Gustaf

Hehe Saga och jag hade roligt :p

Vackra som alltid

Coola gänget eller vad?

Så kul man kan ha det i en pysselhörna

Världens bästa!

höhö...

<3

Babelsin <3 Krambanan

Nu ska jag hitta på nåt så jag inte dör av uttråknad! Hejsvejjjs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: