New earrings

Hejsansvejsan!
Sitter med en kopp te och ett tänt adväntsljus, ska sätta på en film snart och gosa ner mig i sängen♥
Skönt att det äntligen är fredag, ska inte göra mycket i helgen, skulle sova över hos en kompis men hon har fått influensan :/ Tror jag ska fixa ihop alla mina julkort och julklappar till Sverige, det tar säkert längre tid nu vid jul för paketen/breven att komma fram. Ska fota en ny header också, det har snöat halva dagen idag så det är alldeles vitt och fint ute så det kommer bli perfekt! Måste bara fundra på några bra idéer...  Annars har jag lite plugg; matte, kemi och engelska. 
Fick de av Farmor på min namnsdag, de är ännu finare i verkligheten ♥

Det tagit mig nästan en timme att skriva detta inlägg heh segt. Ska kolla på The Proposal och fixa en till kopp te nu :)
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: