The greatest gift is christmas it self

Tjenamors!
Kom precis tillbaka från en promenix ute i vinterkylan, idag är det första dagen på säkert två veckor som det inte är runt -10 grader. Idag är det bara minus två hehe :p Fotade i alla fall en hel del, lägger upp de bilderna så fort som möjligt :)
Bilderna nedan har jag redigerat i photoshop som jag fick i julklapp, ni får jättegärna berätta vad ni tycker! Har ju precis börjat så de är inte så jättebra. När man första gången använder programmet ser det ju omöjligt ut, men efter några hjälp-videos på youtube gick det bättre, men det finns ju så sjukt mycket man kan göra. Jag har mest arbetat med ljuset och lite färgerna
Mascara och kajal

Töhö gulligt mobilsmycke

.

Loivikkavantar

En Holebrook tröja :)

En världsmysig mössa! Saken i metall är en namnskylt, på andra sidan står mitt namn. Det var Albert som hade svtesat ihop den och en annan sak. Kanske inte världens vackraste eller mest praktiska men jag blev såå rörd! Han hade inte fixat presenter till någon av sina barn, utan Nicole hade gjort det, men till mig tog han sig tiden att fixa något. Det är verkligen tanken som räknas!

En tesil med en dalahäst :))

Många örhängen, en berlock och en klocka :)

Och självklart en massa godis!

Fick lite annat smått och gott som jag glömde fota, men det var min jul det! :) Tack så hemskt mycket alla fina! ♥
Ikväll blir det julafton #2, då mina värdföräldrars andra dotter kommer hit :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Effie

Ååh photoshop in my heart <3 har hållt på med det länge nu men jag håller mest på med airbrushing :p vilken photoshop har du?

2011-12-26 @ 19:22:32
Postat av: Sofia - my Camera And I

Sv: Ja, visst är den fin:)

2011-12-26 @ 20:32:17
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Postat av: Nicole

Ja, vad fint, jag har också photoshop som jag endast vet hur man använder de enklaste sakerna... Effie får hjälpa mig! God fortsättning kära vän

2011-12-27 @ 12:02:23
Postat av: D A H L É N

Åh, vet du vart tesilen finns att köpa? Bara måste köpa en sån till mamma (som är dalkulla) :)

2012-01-04 @ 23:27:47
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: