10 November 2011

Hej!
Längtar att få skriva rubriken imorn, 11/11/11 så coolt haha :p händer ju bara en gång om året och nästa år blir sista gången det funkar!
Har suttit här och gjort etik läxa och smaskat clementiner. Nicole och Albert har försvunnit, så fundrar på att fixa mat själv om de inte kommer snart... Ikväll är ett nytt avsnitt av Grey's Anatomy som jag kommer sitta fastklistrad framför med lite svenskt godis.
Var och simma idag igen och imorn har jag av någon dum anledning gått med på att träna med Marie på lunchrasten. Den som "bara" är en och en halv timme lång... Borde egentligen förbereda mig inför kemi-lab examen som jag har på eftermiddan. Ska ta och kolla lite på det ikväll.
För några dagar sen fick jag en liten present av Nicole. Var det en tekanna? Eller var det kanske en tekopp? Hmm.. Jo det var BÅDA! :D haha fatta att jag blev överlycklig, fick en liten plåtburk där jag kan förvara mitt te också :))
tohoo
....
Nu blire kemi, mat, te sen grey's :) Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Jag har en sådan tekanna fast en helröd:D Jättemysiga!

2011-11-11 @ 18:59:51
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: