16 November 2011

Jag lever, men det är knappt.
Var barnvakt ikväll och så fort mamman gick började den minsta gråta och skrika efter henne. Vad gör man i ett sånt läge? Ungen vägrar lyssna på mig, vill inte sova, bara skriker. När jag föreslog att han kunde kolla på teve i 10 minuter till blev han tyst som en mus men när jag stängde av började hela baletten om. Det var nära att jag själv börja gråta. Men tjejerna var i alla fall jätteschyssta :)
Fick mina betyg idag, blev rätt stolt, fick godkänt i alla ämnen och över medelpoängen på nästan alla. Mitt bästa ämne är tydligen idrott, tror att de blanda ihop mig med någon annan, tätt följt av engelsk film. Men måste fortfarande höja mig i 2-3 ämnen för att klara EF's krav men det blir förhoppningsvis inga problem.
Har gitarrprov imorn, teori den här gången så lite lättare i alla fall. Önska mig lycka till hehe...
Ska gå och lägga mig tidigt ikväll så jag klarar av dagen imorn med. Har bara franska ämnen imorn, ingen engelska. Helt klart värsta dagen på veckan. Men är ledig på fredag! :D
Kan det inte komma lite snö snart?
Gonatt gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars lilla du! Verkligen inte lätt att trösta ett litet barn som längtar efter mamma! Den lille visste bara inte vilken fantastisk barnvakt han hade!Puss

2011-11-17 @ 21:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: