3 November 2011

Hej! Vad ovant det känns att skriva november i rubriken. Oktober gick väldigt snabbt, men det är väl bara bra.
Idag är jag ledig, hela min årskurs ska till Cegep vilket är motsvarigheten till gymnasiet och eftersom jag inte ska gå cegep sa min franskalärare att jag lika gärna kunde stanna hemma. Skönt förutom att internet inte fungerar hemma av nån anledning så nu sitter jag i gallerian där de har wireless :))
Nu har halloween dekorationerna tagits ner och ersatts av julpynt, lite tidigt tycker jag. Många affärer har börjat sälja julkulor, tomtar, renar och sånt som är allmänt relaterat till julen. Det är ju två månader kvar!
Just nu sitter Fredrik på ett plan till Nicaragua och kommer vara borta runt 6 månader. Han ska praktika med miljö-teknik i tre månader sen resa vidare i Syd-Amerika ytterligare 3 månader med några kompisar. Han kommer bli galet bra på spanska... Mamma och pappa utan barn resten av året, hur ska det gå? :p
Ska skypa med mamma om nån timme, längtar! Pappa är ute och reser så får prata med honom nästa vecka :)
Annars händer inte så mycket, ska sitta barnvakt i några timmar ikväll och sen är det ju Grey's Anatomy som jag inte får missa! Imorn har jag skola som vanligt och ett möte om Kalifornien resan, det börjar bli verkligt nu! Ååh vad taggad jag är men ganska många månader kvar ännu...
Det blev mycket text och ingen rolig bild, känner mig ganska okreativ just nu, det kommer och går. Får vänta tills jag hittar något roligt att fota :)
Får se hur det blir med uppdateringen, internet strular och kommer inte orka gå till gallerian varje dag. Vi hörs när vi hörs. Hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Hedvig

sv:förlåt för sent svar.Så härligt,hoppas du går in i honom fler gånger då;) har publiceratd et nu=)

2011-11-03 @ 18:19:20
URL: http://heddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: