Apple

Hejsan!
I helgen fick vi också vintertid så nu när jag traskar ut från skolan är det redan skymning och när jag kommer hem är det mörkt. Dagen känns så mycket kortare nu och snart kommer den där perioden då man inte orkar ta sig ur sängen på morgonen (mer än vanligt) för det är så mörkt ute.
På lunchen gick jag och Kiki till Subway, älska att den ligger 20 sekunder utanför skolan hehe men farligt.. Så nu kommer jag inte kunna äta på en hel vecka, så mätt blev jag. Efter skolan gick jag till en bassäng som ligger precis bredvid skolan och simmade i runt en timme, ska försöka göra det nu en gång i veckan typ.
Förresten är jag så himla stolt över min skola. Det pågår en insamling just nu för cancerforskning. Skolan hade då bestämt att för varje elev som rakade huvudet skulle de donera en viss summa pengar (vet inte hur mycket eller så detaljerat) och det var faktiskt ett tiotal som gjorde det. Blev speciellt imponerad av en tjej i min bild klass som har/hade tjockt svart hår ända ner till midjan och som rakade av sig det! Så himla underbart att folk gör så. Tycker dock att fler killar skulle ha gjort det, tror jag såg 4-5 styckena. Skulle ni raka av er håret för välgörenhet?
Ipod? nejnejnej dumsnut!


Ikväll ska jag fortsätta kolla på Hotel Rwanda och svara på frågorna. Usch den filmen är verkligen jobbig att kolla på...
Vi hörs! :))

Kommentarer
Postat av: Mamma

Dina bilder är verkligen så underbara. Påhittiga och roliga! Din Ipod borde kunna vinna pris!

Puss

2011-11-09 @ 09:35:45
Postat av: emmawagenius

sv: Men åh så roligt att höra, kram på dig!

2011-11-09 @ 10:03:05
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/
Postat av: Effie

Shit vilken cool människa som rakade av sig håret, beundrar henne!

2011-11-09 @ 20:04:07
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-11-09 @ 21:25:55
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: