Carrefour Rimouski

Hejsvejs!
Kom hem, tog en kopp te, gick till gallerian för att posta ett brev och fick se det här.
Jo juldekortationer. I November.


Liiiite tidigt tycker jag. Att börja dekorera och sälja dekorationer inför jul i början av NOVEMBER när det är 2 månader kvar till jul, det är bara fel. Det är ju inte ens snö eller sådär galet kallt än. Vet inte om det redan är så i Sverige också men förra året har jag för mig att det inte var så farligt. Man förstör ju hela jul-känslan. Om man drar ut på det så kommer det inte alls bli lika speciellt när det väl är december, snö och faktiskt nära till jul!
Är det bara jag som tycker det är tidigt?
Nu blir det middag, jag är så hungrig att jag skulle kunna äta en hel elefant!
Ikväll blir det Hotel Rwanda för min etik klass så skriver imorn. Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Men så tidigt:O Här borta har jag knappt sett julsaker förutom i Gekås Ullared - haha:)

2011-11-08 @ 10:08:14
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Postat av: Nicole

Det är kanske inte riktigt lika hysteriskt här, men hela Åhléns är julprylar! Kind of förstör the känsla, doesn't it? :/

2011-11-08 @ 20:06:54
Postat av: Effie

Men va Nicole, du älskar ju att julpynta?? Ni börjar ju alltid pynta i november, hur kan du tycka det förstör känslan då min lilla gullapa?? 8D



Det e fett extremt att pynta sådär mkt i gallerior i allt, skumma kanadensare.

2011-11-09 @ 20:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: