Elfte i elfte tvåtusenelva

Halloj! Jag som var så taggad på den här dagen och så blev allt bara botten... 11/11 är tydligen rememberance day och tillägnas åt de soldater som deltog i första världskriget, det borde man ju kanske ha vetat. Vi höll en tyst minut i skolan, det var fint förutom en kille som satt och bokstavligt talat räknade sekunderna tills han kom till 60 och skrek ut att minuten var över -.-
På lunchen spelade jag och Marie badminton, ja jag tränade. Frivilligt dessutom, vad har hänt egentligen? Sen på eftermiddan hade jag kemi-lab examen som gick skitdåligt, jag fatta ingenting, och uppgiften vi skulle lösa var omöjlig så därefter var jag bara sur, ledsen och frustrerad. Jag försökte dränka mina sorger med daim-choklad, te och ett par avsnitt av O.C, ett brev från farmor piggnade upp lite också.
Kvällen spenderades med Nicole, vi kollade på någon kanadensisk krigsfilm, jag förstod minimalt. Tror jag ska kolla på en till film nu, en ny med Ashton Kutcher :))
Imorn ska jag hänga med Marie och försöka hitta en födelsedagspresent till en tjej och sen blire middag och film hos henne också.
Hörs imorn, gonatt!

Kommentarer
Postat av: emmawagenius

sv: Hihi nej, störigt... :(

kram

2011-11-12 @ 10:56:10
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/
Postat av: Sofia - My Camera And I

Sv: Jag tycker om den första serien mer än filmen med Keira Knightley :)

2011-11-13 @ 12:44:43
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: