Internet är tillbaka!

HEJ!
Av någon anledning har internet inte fungerat de senaste dagarna, har varit så i hela kvarteret men nu är jag back on track ;)
Var på bio idag och såg min första 3D film, det blev Puss in Boots, blev bjuden av mamman till barnen jag brukar sitta barnvakt för. Trots att den var på franska var den faktiskt väldigt rolig men tyckte det var ganska jobbigt med 3D effekten, man blev trött i ögonen.
Igår försökte jag mig på att steka svenska pannkakor till frukost. Det gick sådär... De smakade gott och allt men själva stekningen failade, pannan var jättestor så pannkakorna var omöjliga att vända utan att de gick sönder. Med lite socker på och en kopp te så gick de ner i alla fall, och det verkade som om Nicole tyckte om dem, trots att hon inte sa nåt :p
Imorn är min favoritdag, dag 8, har två engelska lektioner, matte och kemi. Jag fick godkänt på mitt senaste kemiprov! Det är STORT för mig, jag bryr mig inte om 80-90% bara jag ens får godkänt blir jag jätteglad! För godkänt måste man få 60%, jag fick 65% :D ni kanske tycker att det är jättedåligt men då påminner jag er om att det är på franska! Får tillbaka matten imorn också, fingers crossed.
Random bilder
Bilder från sportlovet 2011
Ska försöka få tag på Fredrik imorn också, han har landat och kommit fram till stället han ska bo i nu, han tycks ha haft lite problem första dagen. Vill höra hur han har det!
Nu har vi också vintertid här vilket betyder att vi får sova en timme längre imorn! Ska ändå gå och lägga mig relativt tidigt, vi hörs imorn! Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

haha, jag tycker också att svenska pannkakor är jobbiga att vända så jag gör Amerikanska istället;)

2011-11-07 @ 11:23:16
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Duktiga du! Jag skulle inte klara 50% på svenska ens! Fantastiskt! Puss

2011-11-07 @ 12:56:48
Postat av: Sofia - My Camera And I

Sv: Tack!:D

Ja, det kan jag förstå^^

2011-11-07 @ 14:38:57
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Postat av: Effie

Grattis!!! Fan vad awesome du e !

2011-11-09 @ 20:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: