Sega chokladrutor och sushi

Hejsvejs, ska om några ynka timmar bege mig till Kiki och fira hennes födelsedag :) Ska fixa något att äta innan dess bara.
Idag har jag inte gjort mycket, druckit mycket te, ätit pankakor, löst korsord m.m. allmänt lat dag. Har egentligen bild att göra men det är ju så förbannat tråkigt. Om någon har nån idé på vad jag kan rita, dela gärna med er ;)
Igår var jag ju hos Marie och baka brownies så här kommer några bilder från gårdagen.
födelsedagsbarnet!

Marie, mästare på att vispa.  Maries pappa var rolig...

Redo för dekoration

Gooooott!
Kunde inte hjälpa att få lite hemlängtan, det här är ju min och Fredriks grej! Att baka kladdkaka vill säga. Alla de gånger då klockan varit typ 23.00 och vi slängt ihop en kaka på tre kvart bara för vi var sugna på det haha :p Och vi har ju världsrekord också, kommer inte ihåg exakt men runt 5 minuter låg det väl på. I sommar ska vi fanimej slå det!
De gjorde sushi!


Ska fixa lite lunch och gå till dollarama och köpa ballonger nu, lägger upp bilder från kvällen imorn antagligen :)
Hela gänget igår, Marie, Kiki och Caro med en lillasyster i bakgrunden...
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: ISAB3LLA- photography

Svar: Visst! Här har jag skrivit ett inlägg om objektivet --> http://iisabellaeriksson.blogg.se/2011/november/canon-ef-50mm-f18-ii-1.html#comment

2011-11-20 @ 16:57:37
URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/
Postat av: Nicole

Åh det påminner mig så mycket om när mitt födelsedagsfirande när jag ser detta! :') You've found your family.

Och angående bilden kan jag mindflowa hur mycket som helst om jag får något att utgå ifrån, vad är det ni ska rita för nåt?

De där kakorna såg asgoda ut!! Jag missade Kladdkakans dag, så himla sad :c

2011-11-20 @ 23:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: