Världens bästa mormor och farmor

Jag måste nog ha världens bästa mormor och farmor, världens bästa familj i över huvud taget toho! ♥ I alla fall när jag kom hem från skolan hittade jag ett paket från farmor i trappen, hon hade skickat ett namnsdagspaket till mig! Toho vad gullig hon är, fick en massa fina saker, hehe ja jag öppnade en dag i förväg... En liten gullig tomte som nu är placerad på mitt nattduksbord, en par jättefina hjärtformade örhängen, lite gott, små julfigurer (Lucia, tärna m.m.) och två väääldigt svenska pepparkaksformar i form av en älg och en dalahäst! :) Blev väldigt glad! :D
Men sen mormor också som jag, varje vecka, får brev från! Varje vecka berättar hon vad som händer borta i Sverige, om vardagen och ställer frågor om hur jag har det. Känns nästan som om man har en riktig konversation när man läser hennes brev, de är roliga och innehållsrika. Blir lika glad varje gång! 
Fina farmor och mormor ♥ Saknar er!
Annars idag har det inte hänt så mycket, ska bli skönt med helg! Imorn ska jag prata med mamma och pappa sen sitta barnvakt i några timmar, kan behöva lite extra pengar, hoppas att den minsta är lite lättare den här gången...
Ska hoppa i säng nu, hörs imorn! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Sv: Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska ha för färg istället för vitt som är juligt nog, rött blir alldeles för skrikigt, har testat massa nyanser av grått men det ser lite smådeppigt ut - så vet inte riktigt hur jag ska göra:)

2011-11-25 @ 09:42:48
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Postat av: Sofia - My Camera And I

Sv: Ja... men det ser rätt så konstigt ut med vit content, det passar inte heller in.

2011-11-25 @ 23:51:44
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: