Wishes do come true...

...för att det SNÖA idag! :D Igår skrev jag ju att jag hoppades på lite snö snart och jomen vad händer? Jag och Caro var på väg till Marie och så börjar det så smått snöa och 2 minuter senare vräker det ner, tyvärr smälte det lika snabbt som det kom... Idag var vinterns första minusgrader, -2. Jag blev förvånadsvärt glad, började hoppa runt och kunde inte sluta le. Toho älskar snön! :D (om 2 månader kommer jag ångra att jag skrev det)
Vi hade i alla fall väldigt kul hos Marie, vi firade Kikis födelsedag där med nudlar, te och kladdkaka. Blir mer rejält firande imorn hos henne med middag och tårta :) Jag och Caro har köpt en enorm tweety bird ballong till henne, hehe hon lär bli överraskad :D lägger upp bilder från dagen imorn. Jag stannade till middag och Maries pappa gjorde sushi, ååh det var gott men nu kan jag knappt röra mig för jag är så mätt!
Snöööö
När jag kom hem hade jag fått ett paket från mamma och pappa. Det var julklappar, Annas pepparkakor, tuggummi, polka, tomtar m.m toho blev så glad :D Idag var en allmänt grym dag! TACK så mycket för paketet ♥
Imorn blir det lite plugg på morgonen, städa och sen till Kiki på kvällen, längtar! :)
Ska lägga mig i sängen med datorn och kolla på O.C nu, hoppas jag vaknar till ett winter wonderland imorn bitti :)
Gonatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: