1 Oktober 2011

Hojoj idag har jag verkligen varit ute på språng hela dagen. Skulle ju gå upp halv sju i morse men hade glömt sätte en väckarklocka hehe... Men som tur var vakna jag av mig själv runt sju. Då begav jag mig till Maxi som är typ som Willys. Målet var att samla ihop pengar till skolresan i vår (som jag inte ens vet om jag ska med på) så där stod vi och erbjöd oss att packa varor. Det varade (haha varade-->varor! humor eller vad? nää..) i 4 timmar. Det var ganska kul i alla fall, jag behövde aldrig säga något, fanns alltid någon annan som hjälpte till med den biten:))
Dom här såg jag i en affär idag. Fatta att jag blev glad :D
Toho swedish fish! :D Jag visa den för mina kompisar och dom ba
"Oh swedish is suédois?" "Ils sont de Suède?!" Jaa :D
När jag kom hem satte jag igång med bullbakandet och hann inte klart tills jag var tvungen att gå igen så Nicole fick ta sista plåten. Jag skulle passa en buss till Caro. Ja va så stolt att jag tog eget initiativ att ta bussen och hade kollat upp det heeelt själv :p Fast sista bussen gick 17.22 och jag skulle va hos henne 19.30 så jag satt i en timme på Tim Hortons och läste min franska bok, fast det var lika bra det, måste ha läst ut den tills på tisdag och jag har ungefär 90 sidor kvar... De spelade bra musik och hade gott te så det funkade finfint!
Aja hos henne så satt vi och vänta in alla andra människor som skulle komma, det var Anne-Sofie, Calie, Arianne, Kiki och Cathrine också. Marie skulle ha kommit men hon hade för mycket hemlängtan och mådde jättedåligt :(
Vi gick till Caros pappas hus när alla kommit men då var ingen hemma och hon hade ingen nyckel. Panik. Så vi satt utanför (i 7 grader!) och vänta när hon gick till sin mamma och hämta nyckeln. Uusch så galet kallt det var! Meningen var att vi skulle spela kinect (det var en wipeout version, så himla kul!) men efter en halvtimme var jag och en annan tvungen att gå men vi hade väldigt roligt ändå:)
heh långt inlägg.. Men aah det var min fullproppade dag det. Imorn blir det bara en massa skype med olika fina människor och läxor i mellan. Har ett förhör i geografi på måndag som jag ska plugga lite på + franska också.
Men nu ska jag kolla på nån serie sen sova.
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: EMMA

jag älskarom! :D))

2011-10-09 @ 21:23:14
URL: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: