16 Oktober 2011

Godmorgon!
Har precis ätit en riktigt god frukost och kollat på ett avsnitt av Solsidan, bra början på dagen vill säga. Om några timmar ska jag skypa med familjen, längtar! Känns som om det var evigheter sen, men det var ju bara en vecka sen.
Har en fråga i etik-läxa som jag måste svara på. Vad har kunas (folkslag) för högtider? Om någon hittar svaret kan ni ju skriva det i en kommentar hehe ;) Kanske ska ta och plugga lite matte också men i övrigt har jag inte så mycket att göra just i dag, blir väl mest chillande framför dator med flera koppar te. 
Som jag sagt förut, helg frukost är bääst!

Bowlingen igår var väldigt kul, vi körde två omgångar, jag vann en! :D Sen blev det "middag" på The Rally som bestod av poutine. Alla franska kanadensare är väääldigt stolta över den maträtten, det första de frågade mig i skolan var om jag hade smakat det än :p Det är pommes frites med brunsås och ost på, låter inte så gott kanske men lovar att det är det. Sen blev det fika/efterätt på Tim's. Det blev en lyckad kväll! :)
Ska slänga upp några detalj-bilder som jag tog igår i skogen senare. Hejdå så länge!

Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Så gott det ser ut:)

2011-10-16 @ 18:24:28
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

gud så gott det ser ut :) jadu, överallt kan man säga :') små saker i vardagen, andras bloggar , flickr och weheartit :D

2011-10-18 @ 18:45:43
URL: http://shal.blogg.se/
Postat av: JANINA

ser sååå gott ut! :D



svar: programmet heter picasa, markera de bilder du vill ha, och tryck på "collage" nere på sidan. välj "fotohög" på inställningar, så kan du sedan börja vända runt på dem och flytta dem så som du vill ha dem :)

2011-10-19 @ 15:52:08
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: