23 Oktober 2011

Hejj sitter här med en skål med mango och en kopp te, åh så göttgött! Kollar på några avsnitt av O.C också. Ska iväg till en kompis lite senare i eftermiddag och hänga där. Blir skönt att komma ut lite, igår gjorde jag absolut ingenting hela dagen. Satt framför datorn, läste, drack te och gick ut i 20 minuter sen mer av allt det tråkiga.

Filmen i fredags var för övrigt verkligen hur dålig som helst. Visst den var läskig men 1. Den var dubbad men det var inte så stort problem 2. Den var filmad ur en hemma-videokamera synvinkel, dvs bildkvalitén var ganska dålig och när människan som höll i kameran gick runt så "skakade" kameran och det var väldigt jobbigt att kolla på. 3. Den slutade väldigt hastigt. När filmen var slut fattade vi inte att den var slut och man förstod inte själva historian 4. Vi satt längst fram så fick nackspärr 5. Alla i hela salongen pratade heeela tiden. Men det var trevligt sälskap, men rekommenderar verkligen inte den filmen.
Här kommer några bilder jag tog igår på min väldigt korta promenix
..

Fiint

Höstlöven har fallit..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbara bilder!

Puss min prinsessa

2011-10-23 @ 20:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: