24 Oktober 2011

Hej!
Har varit ledig idag så dagen spenderades på gallerian med Marie, Kiki och Caroline. Vi letade halloween-kostymer, jag ska inte klä ut mig men jag har några små halloween accessoarer åt minstone. Känns onödigt att köpa något man använder EN gång sen ändå lämna det här.
På vägen hem sa några småtjejer hej till mig och de kallade mig Madame.. Jag blev lite halvt förolämpad. Men sen sa de att de tyckte om mina örhängen så då förlät jag dem genast hehe :p
Vet att jag inte skriver så ofta men försöker tänka att det är positivt. Det betyder ju att jag har mycket att göra här så jag inte riktigt hinner med livet i Sverige. Btw så såg jag "Swedish Berries" idag inne i en livsmedelsbutik, det var geléhallon toho! :D Blir så glad varje gång jag ser eller hör något som är kopplat till Sverige.
När jag kom hem så låg det ett paket från mamma i trappen, en godispåse och en baddräkt blev det den här gången. Tack så mycket för det fina du! :)♥
Bild från förra veckan

Ska gå och lägga mig tidigt ikväll, är supertrött och tråkigt nog är det ju skola imorn.. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: EM

Haha gillar ditt resonemang.. Men jag har inget val, m[ste k;pa en kostym f;r ska kl' ut mig med Kasey ;)

2011-10-25 @ 12:33:08
URL: http://rideofyourlife.blogg.se/
Postat av: EM

Haha gillar ditt resonemang.. Men jag har inget val, m[ste k;pa en kostym f;r ska kl' ut mig med Kasey ;)

2011-10-25 @ 12:34:08
URL: http://rideofyourlife.blogg.se/
Postat av: Sofia - My Camera And I

Sv: Hur var det att plugga så då? Jobbigt eller helt okej? Eller lite blandat? :)

2011-10-25 @ 14:43:09
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: