30 Oktober 2011

Hej!
Har precis skypat med familjen + farmor den här gången! Det var jättekul att se och prata med henne :) Har prov imorgon så kommer att plugga hela dagen, är inte på så jättebra humör heller så känner inte direkt för att vara social på franska...
Igår var jag med Caroline hela dagen, köpte ett par nya skor så gick vi och fika på Tim's. På kvällen hade jag fått en biljett till en balett-grej från Nicole's dotter. Så först gick vi ut och åt 6 styckna och så gick vi till kulturhuset och kolla på föreställningen. Jag blev förvånad över hur kul det faktiskt var, de var verkligen hur duktiga som helst, förstår inte hur de kan vara så viga..
Bara en random bild från ett tag sen

Imorn är det halloween i skolan, så alla (eller de flesta iaf) kommer att vara utklädda, själv har jag bara några små detaljer. Röda naglar + läppar och ett par djävuls horn och väldigt svart-målade ögon. Har ett föredrag i ethique imorn så blir lite kul att stå framför klassen så hehe :p
Måste plugga mer nu. Hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: