Nerds

Hejj sitter här och äter nerds vilket är det godaste amerikanska godiset någonsin! Kommer ihåg i schweiz fanns det en American Market där dom sålda sånna och om någon hade dem i skolan var dom sååå coola för dom hade varit i just den affären :p

Igår var ingen kul dag. Allt bara gick fel. Jag vaknade halv nio och då hade jag redan missat skolbussen så Nicole var tvungen att skjutsa mig, jag hade inget material till en lektion, jag fick reda på ett dåligt betyg. Då blev jag ledsen och började längta hem. Då blev jag ännu mer ledsen. Nicole var i alla fall världens snällaste och trösta mig och sen satt hon och praktiskt taget gjorde min franska läxa höhö..
Idag har det inte hänt så mycket, jag hade matteprov, det gick bra (tror jag), haft en massa onödiga lektioner, kollat på Forrest Gump och druckit te. Nu ska jag fixa mer te, göra några uppgifter till min bildlektion imorn och kolla på ett nytt avsnitt av 2 and 1/2 men!
Nerds

Göttgött

Tackochhejleverpastej!

Kommentarer
Postat av: Effie

Jaa ibland har man riktiga bajsdagar men så får det vara också :)

2011-10-13 @ 18:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: