Rainy Day

Sitter som vanligt med en kopp te, kom precis hem från skolan. Det var en bra dag i dag. Vi har börjat på en ny film på engelskan, Shaun of the dead. Typ parodi på zombies, brittisk komedi och massvis med fakeblod. Har däremot matteprov på fredag och där fattar jag inte så mycket. Hälften är repetition på förra året men det har jag inte gjort i Sverige så blir lite svårt då... Ska plugga lite matte nu och se om jag fattar mer :) 
Har bara varit  mulet och regnat idag.. Inge kul alls. Jag vill ha tillbaka sommaren!

Matte, te och O.C är kvällens planer. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Sv: Jag kan förstå att det lätt blir så, men eftersom att det inte bara är ett ämne utan det är en utbildning till bibliotikarie i två år så känns det mer seriöst, något som man inte prioriterar fel så att säga:)

2011-10-26 @ 11:13:49
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Postat av: Alexandra Kjellman

Haha, får ni se sådant på era engelskalektioner? Vår lärare är jätterädd att hon ska få samtal hemifrån, så hon vågar aldrig låta oss se något annat än typ komedier med elvaårsgräns..

2011-10-26 @ 16:41:01
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: