Så där allmänt på bra humör

Trots tre (!) timmars franska lektion, äcklig skolmat och första omdömena har idag varit en bra dag. Gick runt hela dagen med ipoden spelandes på min tagga lista vilket är en massa house musik som jag snott av Fredrik, det gick inte att låta bli att le när man hör sånna låtar, man blir så glad! Jag måste ha sett ganska fånig ut när jag gick för mig själv med ett brett leende på läpparna :p
Bättre blev det när jag kom hem och ser ett brev från mormor liggandes i trappen och ett roligt mejl från en glad Saga :) Köpte med mig chips hem så ikväll blir det filmkväll. Nicole ska till Montreal hela helgen och Albert jobbar på sitt plan så jag är ensam större delen av helgen. Men jag gråter inte för det. Imorn ska jag fota det fina höstvädret, skypa med Effie och på kvällen ska jag spela bowling med några kompisar från skolan. Ska förstås plugga en massa också...
Har desvärre ingen rolig bild att bjuda på.. Jaja imorn har jag några nya bilder i alla fall :)
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Allting låter ju bra:D Ja, förutom pluggandet då;)

2011-10-15 @ 11:38:58
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: