Set Fire to the Rain

Halloj! Kom precis hem från skolan och nu sitter jag här med en kopp te, skriver lite och redigerar lite nytagna bilder. Jag har knappt några läxor, måste skriva en engelska grej på 150 ord om Forrest Gump så det går snabbt :) Ååh vad skönt att vara läxfri! Kanske till och med kollar på en film ikväll..
Ser väldigt mycket fram emot helgen, det är thanksgiving så på lördag har vi en massa gäster och så blir det god mat och härlig stämning :D På måndag är vi lediga så det blir en långhelg, sköönt!
Jag är säkert sista svensken som inte hört Set fire to the rain, jag upptäckte den förra veckan och nu kan jag inte sluta lyssna på den... Har visat den för mina franska kompisar också och dom tycker den är lika bra.
Set fire to the raiiiin ♥

Nu ska jag fixa min engelska så jag är ledig resten av kvällen! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur kan man sätta eld på regn!!? Ska be Fredrik hitta låten åt mig. Puss!

2011-10-06 @ 20:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: