Skenet bedrar

Halloj, här skiner solen men det är långt ifrån shorts-och-linne varmt, snarare 6-7 grader. Därav den "roliga" rubriken haha.. Usch för en vecka sen var det ju 18-19 grader, vad hände med det vädret?!

Idag var jag i alla fall på en "extra-hjälp" på franska. Varje ämne har två/tre gånger i veckan när man kan gå till läraren om man inte fattat en fråga eller om man bara vill ha ett tyst klassrum att arbeta i så nu ska jag, i en obestämd framtid ha sån extra-hjälp i franska varje "dag 2" (Det är nio skoldagar, systemet är helt annorlunda..) för att min franskalärare tycker att det vore bra.. Det vore det kanske men ändå, 40 minuter extra franska varannan vecka :S
Ikväll ska jag sitta barnvakt i några timmar, vet inte rikitigt exakt vad jag ska göra men barnen är schyssta så det blir säkert inga problem. Kanske kan kolla på Grey's Anatomy också när dom har gått och lagt sig... :) 
Detaljer


Nu måste jag fixa middag innan jag ska iväg :) Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Vad roligt!:D

Tack för att du är med i Dagens blogg ♥

2011-10-07 @ 09:22:45
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Postat av: Sofia - My Camera And I

Hej!

Tävlingen Dagens Blogg har avslutats. Klicka in och se om du vann ♥

Om inte så kan du delta igen!:D

Kram ♥

2011-10-07 @ 12:29:18
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Postat av: Tove

Vilken söt blogg du har! :)

Hoppas du mår toppen och får en mysig helg.

- God bless you!

2011-10-08 @ 00:05:37
URL: http://toveinri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: