8 Oktober 2011

Tjena mors!
Sitter här på golvet av någon anledning och chattar med en massa fina människor. Kom hem för någon timme sen med en stor proppfylld påse hehe ja jag shoppade lite.. Jag träffa Marie och Kiki så gick vi runt i några timmar. Jag köpte en väska (jo mamma den var välbehövlig), ett par byxor och en labrock för kemin + lite lördagsgodis :)
Det tog miiinst 10 omtagningar för att få det rätt haha:P allt det för lite löööve

Nu ska jag kanske kolla på en film, det börjar bli lite obekvämt på golvet...
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Mamma

En hel påse proppfylld??! Och ännu en välbehövlig väska?? Tillåt mig tvivla! Men det gläder mig att du är dig lik. Om du inte ville ut och shoppa skulle jag bli riktigt orolig.

2011-10-09 @ 12:18:50
Postat av: Nicole

Håller helt med Louise :) men vad rakt hår du har, fönar du det?

2011-10-09 @ 16:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: