21 September 2011

Hallojj!
Just nu sitter jag och inte gör kemi vilket jag borde. Jag har första provet på året på tisdag på ett kapitel jag bara förstår till hälften. Försöker intala mig själv att det kommer gå bra.
Annars har idag varit ganska tråkig.. Spenderade 30 minuter i kö på subway för en macka och sen kom jag på att jag hade engelska läxa så den skrev jag på tio minuter innan letionen, kan inte tänka mig att den blev bra hehe...
Ååh och jag hörde Agnes Karlsson på gymmet i skolan! Jag blev så glad :D Men hade ingen aning om att hon var så stor, mina tyska kompisar sa att hon var jättekänd i Tyskland och de franska sa att hon var minst lika känd i Kanada så det var ju kul :p
Bild från i sommras på Ung 08

Nu ska jag återgå till kemin. Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej! Ja jag vet. Får så dåligt samvete över att så många går in och tittar och inte får något att läsa. Menmen. Har haft en ganska tuff period och det är min enda ursäkt. Snart så! Hoppas att du mår bra! Kram

2011-09-22 @ 07:40:00
URL: http://photosbysidgwick

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: