26 Augusti 2011

Hejsvejs!

Idag är det sol ute och varmt, tänkte dra till "Carrefour" /Gallerian och strosa runt där ett tag och se om mitt bankkort funkar och se om jag kan fixa ett kontantkort till mobilen, tydligen är det någon slags skillnad på europeiska simkort och amerikanska så får se vad jag gör… Ska även ut och fota lite fast gör det helst när det är kvällssol, det är så himla vackert då med vattnet och allt.

Igår var jag och Nicole på bio på eftermiddagen och såg filmen "En dag", har precis börjat läsa den boken nu också. Men den var väldigt bra, lite halv tjatig ibland och slutet var oväntat och sorgligt. Förstod handlingen i stora drag men inte så mycket mer än så eftersom den var dubbad till franska. Lite kul att sitta och titta på Anne Hathaway prata franska när man har sett henne i så många amerikanska filmer, speciellt när hon bor i London i filmen…

Nu kom katten in till mig, som jag fortfarande inte har fattat vad han heter, och vill gosa. Han är väldigt söt i alla fall men som sagt, måste lära mig hans namn.


Fiiin

Jättesöt men han hârar av sig överallt..

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Effie

Hahaha vad kul att du inte vet vad han heter! Vi döper honom till Hjalmar tycker jag.

2011-09-09 @ 17:03:03
Postat av: katarina

haha låter bra!

men nu vet jag att han heter grouminiou eller nåt, har ingen aning hur det stavas :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: