+30 i jeans, jacka och halsduk

Hej! Jag kom precis hem från en väldigt onödig promenad. Jag trodde det skulle vara ganska kyligt ute som vanligt men icke sa nicke det är 30 plus ute och solen skiner och där kommer jag i skinnjacka, jeans och en enorm stickad halsduk.. Det blev vaarmt. Skulle egentligen gått till en affär som ligger några kilometer bort men när jag gått halvvägs stod jag inte ut mera utan vände. Så fort jag kom hem drog jag på mig shorts och svalkade mig med ett stort glas vatten.
Just nu försöker jag få mikrofonen att fungera när jag skypar med mamma..
Här är några bilder på hur det ser ut i området. Det är väldigt industriellt mellan alla små "kvarter"
Området jag bor i..

Så här ser det ut överallt utanför bostadsområdena. Bara en massa industrier och bolag.

Huset längst ner som är orangt är "mitt" hus. Man ser också havet i bakgrunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: