9 September 2011

Hejsvejs! Jag och Nicole kom precis tillbaka från en liten sväng på "stan" jag skulle köpa några grejer till skolan, här måste man köpa alla läroböcker, skolmaterial och skrivböcker själv så det blir ganska dyrt... Det är skönt i alla fall att alla affärer har öppet till kl nio:)
Skolan idag var bara jobbig och lång. Jag har haft ont i magen hela dagen och precis innan lunch kurrade den jättehögt på en lektion när det var helt knäpptyst i klassrummet höhö pinsamt... Men när jag kom hem prata jag lite med Saga och även med Elias så det var jättekul att få höra från dom två! Annars har jag inte gjort så mycket.. Det är ju fredag så läxorna kan vänta till imorn eller söndag.

Kommer inte på någon bra bild till inlägget så blir en random rolig :)
Haha vi hade kul med photobooth på Nicoles överraskningskalas :P Saknar er tjejor!

Nu ska jag kanske kolla på en film eller nåt, jag kan inte sitta och uggla på mitt rum i alla fall, måste vara lite social. Hejjdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: