Cornflakes and strawberries

Godmorgon!
Trodde inte jag skulle kunna ta mig upp ur sängen men ändå sitter jag här nu kl. 08.29 och är klarvaken. Min tunga gör svinont efter att ha bränt den på en kopp varm choklad igår och jag fryser fortfarande. Ironiskt nog sa kassörskan "It's very hot"  när jag fick min kopp och jag nickade förstående men ändå sitter jag här och har ont i min svullna tunga..
Om några timmar kommer Kiki och Marie hit på ett "möte". Det är min värdmamma som anordnat det, alla utbytesstudenter här ska väl få lite information och jag tror hon kommer fråga massa frågor om hur vi trivs och så, men det blir kul att dom kommer, ser ju dom i för sig ikväll också:) Annars idag så ska jag bege mig till gallerian och införskaffa lite saker till ikväll bl.a en dunjacka och ett par uggs. Nej nu driver jag höhö... Men jag ska faktiskt leta efter vantar, någon stor mysig halsduk och kanske en tjocktröja. Vädret är helt muppat. Just nu är det 23 grader ute men helt plötsligt blir det runt 13 grader istället. Blää.
Ikväll blir det ännu en amerikansk klassiker. Jag ska gå på en amerikans fotbolls match! Det är vårt skollag som spelar bl.a. så då måste man ju dit och vara lite stöttande, kanske sjunga några hejjar ramsor. Toho fast dom har faktiskt ett cheerleading "lag" som antagligen kommer visa upp något innan och sen stå på sidan och hejja :) Ååh vad kul det kommer bli!
Nä man äter faktiskt inte pannkakor och bacon till frukost. Så här ser min frukost ut för det mesta om jag inte tar en macka. Ååh svensk frukost...

Nu måste jag göra mig i ordning innan dom kommer. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: