EFFIE

GRATTIS EFFIE! :D
Ja hej på er! Idag fyller en väldigt fin och underbar kompis 16 bast. Effie har jag känt i cirkus 3 år och några månader, hon är en jätterolig filur som nu har börjat på södra latin med alla hipsters. Hoppas du inte blivit alldeles för mega-kulturell när jag kommer tillbaka. Ååh vad jag saknar dig! Men veckan som jag kommer tillbaka till Sverige så ska vi fanimej fixa en enorm picknick i humlan och reunion:ia allesammans! Taggaaa :D
Du är så fiiiin! Bild från i sommras på mitt landställe♥

Nu är det snart midnatt hos er men jag hoppas verkligen du hade en GRYM dag och att du hann äta en massa tårta! :D♥
Skriver sen :)

Kommentarer
Postat av: Effie

NAAAAW du är så söt <3 Tack för ett superfint inlägg! (but with a not so charming picture... XD)

2011-09-29 @ 15:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: