Fotball

Hejsvejs!
I lördags var ju jag på en amerikansk fotbolls match fast här heter det ju bara fotboll höhö... Anywho det var ganska kul, eller brutalt rättare sagt. Folk hoppade på varan och tacklades som bara den och då fick någon röd flagga eller nåt och då blev det paus och det hände liksom varannan minut så det blev ganska hackigt.. Men det var en rolig upplevelse, man ser ju knappast det varje dag i Sverige.
Har bara en bild och den är suddig men den får duga.
Klockan är inte särskilt mycket här men är galet trött och känner att jag börjar bli förkyld, är nog den sista på hela skolan som inte är det än så det lär väl hända i veckan... Så jag går och lägger mig tidigt. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: