Soccer

Hejsvejs!
Nu är jag så trött och frusen så det inte är sant! Jag kom precis hem från att ha varit med några kompisar från skolan. Vi var och tittade på en fotbollsmatch (Vår stad förlora...) och det blåste praktiskt taget kuling och var snorkallt och vi sat där i lite mer än en timme sen förlora jag känseln i mina fingrar, men dom var förberedda till tusan, en hade med sig en bag proppfylld med filtar, mössor, en tröja, vantar, mjukisbyxor haha allt som kunde tänkas behövas så jag fick låna :)) När vi inte tålde mera gick vi till Tim Hortons och köpte varm choklad och satt och snacka där ett tag, tydligen är det liksom "the place to be" där såg vi massvis med andra som vi kände från skolan. Vi gick hem till Caroline efter för att behålla värmen någorlunda och satt och chilla där ett tag tills mina värdföräldrar hämtade mig. De är ganska stränga, ja måste vara hemma redan klockan 10... Men vi hade väldigt roligt i alla fall, trots brist på känsel i diverse kroppsdelar hehe.. Toho jag är så glad att jag hittat några vänner. Jag har ju mina tyska kompisar, Kiki och Marie, men kul att känna några andra än utbytesstudenter :) De ikväll var Caroline, Catherine och Calie Anne, alla dom är så himla gulliga och frågar en massa frågor om var vi kommer från och våra traditioner m.m. :) Calie påminner väldigt mycket om Nicole, så omtänksam, söt och rolig person :D♥
hehe okej riktigt SÅ kallt var det kanske inte, det här är en gammal bild, men det var så j*vla kallt!

Nu ska jag dricka upp min kopp te och kanske kolla på ett avsnitt scrubs innan jag kollapsar i sängen. (Tyvärr har jag inga bilder från kvällen...)
Gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: