Foto Wall

Halloj, kom precis hem från skolan och nu sitter jag här med en kopp te och fryser. Idag har det nämligen  regnat hela hela dagen och min termometer visar just nu 9.4 grader. Hösten är kommen. Suck. och mitt te är slut...
Men jag deppar inte ihop för det! Idag var en bra dag ändå. Några tjejer i skolan frågade om jag ville hänga med imorn, de ska först kolla på någon fotbollsmatch sen planerar dom att leka kurragömma i mörkret, haha jag har gjort det förut, det är skitkul :p Ååh vad kul att tjejerna här kan vara lite barsliga också! Så det ser jag fram emot väldigt, jag ska träffa dom på lördag också, toho :))
Här kan ni se min lilla foto-hörna med bilder på vänner och familj, jag har ungefär tiotusen bilder till men vet inte riktigt vart jag kan sätta upp dem... Men den kan jag titta på varje dag och tänka på alla fina där hemma


Saknar er! 

Kommentarer
Postat av: Effie

Neeej va fint, jag dör <3 Jag vill också ha en sån! :D

2011-09-16 @ 17:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: