Gonatt

Hallå!
Listan har minskat sakta men säkert, har fortfarande en hel del kvar att göra men jag har ju hela dagen imorn på mig också. Tog en paus och gick en lång promenad med Nicole, det var jättefint men tänkte inte på att ta med mig kameran. Sen efter maten tog vi bilen till Centre Ville och köpte mjukglass, personligen tycker jag det är lite för kallt för glass nu men gott var det i alla fall. Där träffa vi några av deras vänner och vi prata en del och det sluta med att de erbjöd mig att komma några dagar i vinter och åka skidor med dom, taggaaa! :D
Nu ska jag fixa en kopp te och kolla på en film, kanske The Guardian eller så blir det Entourage.
.
De här två låtarna är praktiskt taget det enda jag lyssnat på hela veckan...
Avril Lavigne – Everybody Hurts
Nicki Minaj – Super Bass (feat Ester Dean)
Jag just nu. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Effie

Yaaay, Super Bass <33

2011-09-11 @ 11:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: