Kemi

J*vla kemi! Jag har pluggat kemi så att jag snart kräks! Har suttit i nästan tre timmar med läsning och uppgifter (en och en annan godisbit... :) Och jag är inte ens klar, vi får så sjukt mycket läxor och eftersom allt är på franska kan jag inte direkt säga att jag förstår. Nu har vi börjat på ett nytt kapitel som jag bara förstår till hälften men imorn har jag det som sista lektion så får väl ta och fråga då..

Pratade med hela familjen förut, ååh det var så kul att höra deras röster igen :D Blev så glad av pappas dåliga skämt och mammas uppmuntrande ord och Fredrik fixade så att  jag kan kolla på idol härifrån (i vanliga fall går det inte i utlandet) så det blev jag glad för :D Vi ska höras igen på söndag, längtar!
Men nu är jag så trött och sur på kemin att jag bara vill gå och lägga mig med ipoden i öronen med min znark spellista.. Hejdå!
Plugg hela kvällen. Jag hade i alla fall en kopp te och en en påse med SVENSKT godis som hjälpte :')

Kommentarer
Postat av: Effie

Men gah panik vad gör du när påsen är slut???!!!

2011-09-16 @ 17:29:54
Postat av: katarina

Sv. Jag har en marabou 200g kvar så det räcker nån vecka till iaf sen får jag be mamma skicka påfyllning :p<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: