Marina

Tjena mors!
Idag har var väl varit som vilken annan dag som helst, gå upp, frukost, buss, skola, lektioner, lunch, fler lektioner, hem, läxor, dator, te, middag, Nicole, mer läxor och mer dator.
Men justja jag var ju faktiskt ute ett slag och fota! Den här gång blev det ner till en liten hamn. Det är verkligen så himla fint här! Nästan, men bara nästan, lite stockholms-känsla. Usch jag längtar hem.. Men imorn kommer mamma och pappa hem från fjällen så då blir det skype :)
Här kommer bilder från kvällen:
Så fiiint






Toho tänker på dig mamma♥


Nu ska jag teckna lite inför min bildlektion, bild är ett mycket mer seriöst ämne här så det blir inte alls chill som jag trodde :/
Gonatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: