Paint me a picture

Hallå där! (… kött å blåbär)

Idag har jag, Nicole och hennes brorson målat om ett sovrum och haft det väldigt trevligt. Mina fötter är nu alldeles blåa för jag var dum nog att måla barfota och jag tappade ganska mycket färg också som jag sedan gick i… Efter lunch åkte vi till ett shopping ställe där vi köpte de sista grejerna jag behöver till skolan (varför ska rutat papper vara så svårt att hitta?!) och jag fixade också ett kontantkort till mobilen, jag var sjukt stolt, jag lyckades förklara för expediten vad jag behövde, att det var ett europeiskt sim kort och så lyckades jag faktiskt fråga lite grejer också. Jag måste tydligen aktivera det genom att ringa ett nummer så jag tar och gör det imorn..

Om runt en halvtimme ska jag ta en cykeltur runt vattnet. Jag tar självklart med kameran, ska fota solnedgången. Jag gjorde det igår också fast då stod solen ändå ganska högt nu väntar jag på att man precis ska se den gå ner. Innan dess ska jag kolla på ett avsnitt av himym, Nicole är ute så kan inte direkt vara så social.. :)




Hejdååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: