Pluggar franska. Eller?

Hej där!
Någon franska läsning blev det ju då inte. Slutade med att jag surfa runt på nätet, facebook, olika bloggar och musik. Sen helt plötsligt var det middag, jag ursäktade mig efter och sa att jag skulle plugga franska men nu sitter jag här igen. Jag har verkligen ingen självkontroll haha :p
Kemiprovet idag gick för övrigt bättre än förväntat. Det jag tyckte var omöjligt tyckte alla andra också var svårt så jag var inte den enda som hade lite problem mot slutet. Annars hände inget speciellt i skolan idag. Har matteprov nästa vecka men det är lite lättare så är inte så stressad över det (än).
Imorn har jag en tråkig dag. Börjar med dubbel franska. Yey.. Vi ska skriva en berättelse och vi har i läxa att göra en plan/förberedelse inför den. Jag har en idé, ingen bra idé men den får duga. Målet imorn är att hålla mig vaken på lektionen. Efter det har jag bild och idrott så det lär väl gå ganska snabbt.
Kan inte sluta garva åt den här bilden på vår katt som jag tog idag. Så himla underbar!
lolcats eller vad? :P

Nu SKA jag plugga franska. Hejjdååå

Kommentarer
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

kolla i min meny! :) jag heter sirilinden :D

2011-09-28 @ 17:50:20
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: