Underbara småbarn...

Halloj!
Jag har äntligen fått en minut för mig själv. Småbarnen ska sova middag nu tror jag och jag har planer att baka en sockerkaka, få hit lite svenska mat traditioner, det behövs! Barnen är i alla fall väldigt söta, frågar massa frågor och tycker det är jättecoolt med alla mina prylar. Speciellt smyckena och sminket.. Som förväntat fick jag inte mycket sömn, dom började skrika redan klockan sju i morse men jag klarade mig i alla fall för mig själv tills 08.20 då dom stod och banka på min dörr. Försökte vara så tyst som möjligt så dom skulle fatta att jag sov men nej då bankar dom bara hårdare -.- sen kommer dom in och hoppar upp i min säng och säger att det är dags att vakna. Har dom ingen uppfostran?! Försöker väcka en 16-åring på en lördag innan klockan ens är tio haha :p
Annabelle, 5 år (är inte säker på stavningen)

Mathilde, 7 år

Haha A prövade alla mina ringar på en gång! Söööt

Nu blir det socketkaka! :D

Kommentarer
Postat av: Effie

Haha, naaw vad härligt!

2011-09-24 @ 19:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: