Allt och ingenting

Aloha! Ingen bra uppdatering jag vet men till mitt försvar har jag kemiprov imorn. Så så fort jag kom hem dumpade jag resten av böckerna, tog min kemi och ipoden ikopplad i öronen och traska iväg till Tim Hortons. Där satt jag i en dryg timme med min smoothie och pluggade kemi. Träffade också en kompis till Albert där så vi snacka en stund. När jag kom hem, vet ni vad jag gjorde? Jo jag fixade en kopp te och pluggade mer kemi. Sen tog jag en dusch och ja, ännu mer kemi efter det. Men nu orkar jag inte mer så nu ska jag skriva klart det här inlägget, kolla facebook sen sova. 

Kemi...

Men idag har för övrigt varit en väldigt bra dag. Trots tråkiga lektioner. Pratade med en del nya människor på geografi lektionen och på guitar håller vi på och lär oss hur vi spelar hit the raod jack och det gick bra för mig! Som aldrig spelat guitar (är väldigt osäker på hur det stavas. Hjälp.. Guitar? Guitarr? Gitarr?) och som är den mest omusikaliska människa någonsin. Innan det spelade vi The Joker toho den är så kul! Och fina Saga som visa den för mig..
Musik hjälper alltid

Ja annars då.. Jag prata med en kompis om en skolresa till Kalifornien i vår! Ååh det vore så himla kul :D (hehe vi får prata om det på söndag mamma) Det är en vecka då man har ett fullspäckat schema. Man åker till San Fransisco, Los Angeles, Universal Studios, Grand Canyon, Las Vegas och mycket mer. Plan B är att åka till Mexico.. Inte lika coolt men vore ändå kul att chilla på stranden med kompisarna :) Vet inte så mycket detaljer men vore kul att komma med på resan.
Vet inte vad mer jag kan skriva.. Imorn är min favoritdag. Engelsk film, kemi, engelska och matte. Bra blandning så där :) Hade tänkt bara chilla imorn och ta't lugnt men kom på att jag har en dum franska bok att läsa + en planering av en uppsats..
Darlin - Avril Lavigne
Den här låten är så bra och texten är fiin! "Face tomorrow, Tomorrow is not yesterday"

Så nu ska jag avsluta det här långa inlägget och gå och lägga mig. Så gonatt på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Sv: Ja, det var väldigt mysigt!:) Hoppas på att det går bra för dig nu då, så mycket som du har pluggat!

Härlig blogg, förresten! Här kikar jag in igen:)

2011-09-27 @ 09:09:44
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: