Printemps

Hejsvejs!
Snöblandat regn och allmänt ruskigt ute idag, med andra ord riktigt aprilväder. Våren är på väg! :) Krokusar har börjat ploppa upp i trädgården, fåglarna kvittrar och solen strålar genom fönstret nästan varje morgon. Älskar det!
Imorn är det matteprov som gäller, ämnet just nu är rätt enkelt men jag borde väl kolla igenom det en gång till. Annars imorn har jag en engelska presentation om begåvade barn och ett "oförberett" läxförhör i kemi.
VÅR!

Testade en ny effekt. Vilken tycker ni mest om?

Måste börja packa ner saker till Marie också. Fixar en kopp te, sätter på tagga-musik och så får vi se om jag kommer igång. KRAM! :)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Cool effekt, det där är bland de roligaste effekterna! Men jag tycker helt klart att den översta är bäst på den här bilden c:

2012-04-06 @ 18:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: