9 December 2012

Hejsvejshallå! 
Har jobbat alldeles för mycket den här veckan och inte hunnit ha ett liv. Nu sitter jag och tittar på scrubs med Fredrik och äter choklad. Önskar att jag kunde fixa en kopp te telepatiskt, orkar inte röra mig ur fläcken. Nu har jag tentat av franskan så varje måndag börjar jag halv ett så imorn kan jag sova hur länge som heeelst, skönt!
 
Såhär fint var det på strandvägen idag. :) 
Jag har jobbat i princip hela helgen, jobbade extra både fredag och lördag men fredag kväll var det i alla fall fezt! (hos mange. fast nä) 
Imorn blir det hard-core matteplugg inför nationella på tisdag. fml lite grann. Ne nu vill jag sova. Nu är det inte längre den 9e som rubriken antyder. oops. Gonatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: