Fredag men ändå inte

Gokväll där hemma!
Torsdagkväll å här sitter jag och chattar med en kompis och kollar på film. Ingen skola imorn så blir en extra lång helg. Ska ta igen sovandet från förra helgen hehe... Sen ska jag träffa en kompis på dagen kanske sover över hos henne också, vi får se.
När jag kom hem från skolan idag fann jag ett paket från farmor i hallen, hon hade skickat ett litet alla hjärtans dags paket! Du är för snäll! Fick geléhallon, tuggummi, marabou och en liten bok med uppmuntrande ord, TACK! :)
Årets 14e februari firades i pyjamas med en stor kopp te och en film. Firade egentligen förra helgen.. Men fick i alla fall en ros från Nicole, den lever dessvärre inte längre. 
Funderar på ytterligare en kopp te... Ne nu ska jag sova! Tackochhejleverpastej! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: