18 Februari 2012

Hallå där!
Kan inte säga att jag haft en särskillt händelserik lördag. Pratade med mamma i morse och planerade resan i sommar när dom kommer hit. Satt och googlade som en galningen efter det om olika turistattraktioner och roliga saker vi kan hitta på.
Hade tänkt plugga lite kemi idag men det blev inte av, men dagen är ju inte över än. Har skrivit en packlista till kalifornien nu, den blev lång :p Är det bara jag som älskar att skriva listor? Att göra, Att köpa, Att fota, Läxor, Packa, Fixa, Presenter, Ladda ner, Önskelista, Innan jag dör, Idéer m.m. Det är några av listorna som jag har på datorn hihi :)
Hur kul får man inte ha med photobooth?
Nu blire te va? Jodåå! Ska se om jag inte kan öppna kemiboken också. Har ÄNNU ett prov på torsdag, blir tredje veckan i rad nu med samma ämne. blä.
Förresten! Jag har bestämt att 2012 kommer bli bästa året någonsin! (Seg..) Eller bestämde det för ett tag sen men har bara inte skrivit det. Var i Quebec City, ska till Californien och Nevada om 13 dagar, sen blir det Balen och skolavslutning, mamma och pappa kommer hit, jag kommer börja gymnasiet, sommarjobba, (kanske) ha ett extrajobb, ska resa till Geneve och hälsa på en kompis (eller så blir det till Skåne :p), jag fyller 17 och ska börja övningsköra! Se bara vad mycket kul det är som händer år 2012 :D
Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: